Ajankohtaista

Osallistu verkkokauppatutkimukseen - palkintona leffalippu!

Jyväskylän yliopistolla on käynnissä tutkimushanke, jossa tarkastellaan kuluttajien kokemuksia verkkokauppa-asioinnista ja -ostamisesta. Tutkimustiedon avulla suomalaiset verkkokauppiaat voivat tarjota kuluttajille ja asiakkailleen parempia palveluita ja edistää samalla omaa kansainvälistymistään alalla. Business Finlandin rahoittama tutkimus toteutetaan yhteistyössä Edututor Oy:n ja Pulse247 Oy:n kanssa. 

Etsimme tutkimukseemme haastateltavia, jotka ovat joskus asioineet jossain verkkokaupassa. Olemme erityisen kiinnostuneita verkkokauppa-asiointiin ja ostamiseen liittyvistä kokemuksista, valinnoista ja tunteista. Tutkimukseen osallistuvilta edellytetään vähintään 18 vuoden ikää. 

Haastattelut toteutetaan yksilö- tai pienryhmähaastatteluina Jyväskylän yliopistolla helmikuun 2018 aikana. Yksittäinen haastattelu kestää noin 60 minuuttia, ja tietoja käsitellään luottamuksellisesti siten, ettei haastateltavien henkilöiden nimiä ja tietoja voida tunnistaa. Tutkimuksessa kerättyjä tietoja hyödynnetään väitöskirjatutkimuksissa ja tieteellisissä artikkeleissa.

Ilmoittaudu tutkimukseen valitsemalla sinulle parhaiten sopiva osallistumisaika oheisesta linkistä:
https://link.webropolsurveys.com/S/087F5A9645FD528F  sunnuntaihin 18.2.2018
mennessä. Kiitokseksi osallistumisesta haastatteluun palkitsemme Sinut Finnkinon elokuvalipulla.

Olemme kiitollisia, jos voit osallistua tärkeään tutkimukseemme verkkokaupan käyttäjistä!

TRIP-tutkimusryhmän puolesta

Matias Lievonen
Tohtorikoulutettava, projektitutkija
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, IT-tiedekunta
puh. 050 341 0175
matias.lievonen@jyu.fi

Tiina Kemppainen  
Tohtorikoulutettava, projektitutkija  
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, IT-tiedekunta
puh. 040 805 4407  
tiina.j.kemppainen@jyu.fi

kuuluu seuraaviin kategorioihin: ,