Dmitri Leontjev: esitelmät/presentations

  • Nimi Feedback and assessment as teaching and pro-learning TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Leontjev Dmitri
    Vuosi 11.11.2017
  • Nimi Feedback and assessment as teaching and pro-learning TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Leontjev Dmitri
    Vuosi 11.11.2017
  • Nimi Workshop: Feedback in the new literacies world: Diagnostic, dynamic, and reflective TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Leontjev Dmitri & Huhta Ari
    Vuosi 11.11.2017
  • Nimi Workshop: Feedback in the new literacies world: Diagnostic, dynamic, and reflective TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Leontjev Dmitri & Huhta Ari
    Vuosi 11.11.2017
  • Nimi When assessment is teaching: a present-to-future approach to assessment TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Leontjev Dmitri
    Vuosi 18.5.2017
  • Nimi When assessment is teaching: a present-to-future approach to assessment TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Leontjev Dmitri
    Vuosi 18.5.2017
  • Nimi Learners’ goals and the impact of assessment for and as learning: Examples from computerised diagnostic and dynamic assessment TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Leontjev Dmitri & Huhta Ari
    Vuosi 3.5.2017
  • Nimi Learners’ goals and the impact of assessment for and as learning: Examples from computerised diagnostic and dynamic assessment TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Leontjev Dmitri & Huhta Ari
    Vuosi 3.5.2017
  • Nimi Digital assessment for and as learning TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Leontjev Dmitri & Huhta Ari
    Vuosi 18.11.2016
  • Nimi Digital assessment for and as learning TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Leontjev Dmitri & Huhta Ari
    Vuosi 17.11.2016
  • Nimi Language learning opportunities in human-human/human-computer interaction TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Leontjev Dmitri
    Vuosi 14.4.2016
  • Nimi Dynamic Assessment of L2 English Word Derivation Knowledge: Exploring the Teachability of Word Derivation Knowledge TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Leontjev Dmitri
    Vuosi 24.4.2015
  • Nimi Validity of a Computer-Based Dynamic Diagnostic Test TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Leontjev Dmitri
    Vuosi 14.11.2013
  • Nimi ESL Learners’ Derivational Knowledge: Which Affixes Are They Most Likely to Recognise? TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Leontjev Dmitri & Huhta Ari & Alanen Riikka & Mäntylä Katja
    Vuosi 19.4.2013
  • Nimi Englanninoppijat ja sanasto: sananjohtamistaidot ja muu sanasto-osaaminen. TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Mäntylä Katja & Huhta Ari & Leontjev Dmitri & Alanen Riikka
    Vuosi 9.11.2012
  • Nimi EFL learners and vocabulary: the relationship between derivational knowledge and overall skills. TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Mäntylä Katja & Huhta Ari & Alanen Riikka & Leontjev Dmitri
    Vuosi 8.9.2012
  • Nimi Exploring Word Derivation Knowledge in English as a Second Language TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Leontjev Dmitri & Huhta Ari & Alanen Riikka & Mäntylä Katja
    Vuosi 27.4.2012
  • Nimi What Is Involved in Word Derivation Knowledge in English as a Second Language? TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Leontjev Dmitri & Huhta Ari & Alanen Riikka & Mäntylä Katja
    Vuosi 11.11.2011
  • Nimi On Diagnostic Value of Adaptive Feedback in a Computer-Adaptive Assessment System TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Leontjev Dmitri
    Vuosi 9.6.2011
  • Nimi Euroopa Keelemapp 15+ noortele ja täiskasvanutele [European Language Portfolio for the Young (15+) and Adults] TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Valk Nadezda & Leontjev Dmitri
    Vuosi 12.12.2009
  • Nimi Applying Results from Second Language Acquisition Research to Diagnosing Language Proficiency with a Computer Adaptive System TUTKA-icon TUTKA
    Tutkija Leontjev Dmitri
    Vuosi 29.5.2009