Asiakaskäyttäytyminen
Opintojakso tarkastee asiakaskäyttäytymistä ja sitä ohjaavia yksilöllisiä, sosiaalisia ja kulttuurisia tekijöitä kuluttaja- ja yritysasiakkaiden näkökulmasta.
Opintojakson tiedot
Opintojakson nimi
Asiakaskäyttäytyminen
Laajuus
6 op
Koodi
YMAA2110
Vastuuorganisaatio
Avoin yliopisto
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
Arviointiasteikko
Yleinen asteikko, 0-5
Suorituskieli
suomi
Opintojakson kuvaus
Opintojaksolla käsiteltäviä asiakaskäyttäytymisen teemoja ovat mm:
-
Havainnot, tulkitseminen ja oppiminen
-
Motivaatio, tarpeet, arvot ja sitoutuneisuus
-
Demo- ja sosiografiset tekijät, elämäntyyli ja kulttuuri
-
Asenteet
-
Uskollisuus
-
Referenssiryhmät
-
Ostopäätösprosessi
-
Trendit
-
Vastuullinen asiakaskäyttäytyminen
Katso ohjeet opintojen aloittamiseen täältä
Aloita avoimen yliopiston opinnot ilmoittautumalla valitsemallesi opintojaksolle. Opintojen aikataulutiedot, hinnat ja ilmoittautumislinkit löydät opintojaksojen sivuilta.