Markkinointi: Opetussuunnitelmakaudella 2020-24 aloitettujen opintojen jatkaminen avoimessa yliopistossa
Jos olet aloittanut opintosi avoimessa yliopistossa opetussuunnitelmakauden 2020-24 aikana, katso tältä sivulta opintokokonaisuutesi opintojaksojen vastaavuudet opetusuunnitelmakauden vaihtuessa. Siirtymäaikana voit ilmoittautua aiemman opetussuunnitelman mukaisille opintojaksoille tältä sivulta.
Sisällysluettelo
Aiemmin aloitettujen opintojen jatkaminen JYU avoimessa yliopistossa
Uusi opetussuunnitelma tulee voimaan Jyväskylän yliopistossa 1.8.2024. Jos olet aloittanut opintosi sitä ennen, huomioi mahdolliset muutokset opintojaksoissa.
- Muutokset on koottu alla olevaan taulukkoon. Tarkasta erityisesti muutokset pakollisissa opinnoissa.
- Voit suorittaa opinnot valmiiksi aiemman opetussuunnitelman mukaisella rakenteella 31.7.2025 saakka (poistuvat opintojaksot huomioiden) tai voit siirtyä suorittamaan opintoja uuden opetussuunnitelman mukaan.
- Jos jokin jää mietityttämään, otathan yhteyttä oppiaineestasi vastaavaan henkilöstöön. Löydät yhteystiedot oppiaineen omalta sivulta.
Ilmoittautuminen vanhan opetussuunnitelman mukaisille opintojaksoille
- Ilmoittautuminen vanhan opetussuunnitelman (2020-24) mukaisille opintojaksoille päättyy viimeistään 31.7.2024. Tarkemmat tiedot löydät opetusohjelmasta.
Opintojaksojen vastaavuudet opetussuunnitelmakauden vaihtuessa:
MARKKINOINNIN AINEOPINNOT
Taulukon oikeanpuoleisesta sarakkeesta löydät sen tai ne opintojaksot, jotka korvaavat 2020-24 opetussuunnitelman mukaisen opintojakson uudessa opetussuunnitelmassa.
Pakolliset opinnot
Opintojakso opetussuunnitelmassa 2020-24 | Laajuus | Vastaava opintojakso 1.8.2024 alkaen | Laajuus |
---|---|---|---|
YMAA2110 Kuluttajakäyttäytyminen | 6 | YMAA2110 Asiakaskäyttäytyminen | 6 |
YMAA2120 Asiakassuhde- ja palvelujohtaminen | 6 | YMAA2120 Asiakassuhde- ja palvelujohtaminen | 6 |
Valinnaiset opinnot
Opintojakso opetussuunnitelmassa 2020-24 | Laajuus | Vastaava opintojakso 1.8.2024 alkaen | Laajuus |
---|---|---|---|
YMAA2130 Markkinoinnin johtaminen | 5 | YMAA2130 Markkinoinnin johtaminen |
5 |
YMAA2140 International marketing | 5 | - | - |
YMAA3220 Digitaalinen markkinointi | 6 | YMAA3220 Digitaalinen markkinointi | 6 |
YCCA2210 Sisältöstrategia | 5 | - | |
YCCA2150 Corporate reputation management | 5 | YCCA2150 Corporate Reputation Management | 6 |
YMAA2170 Social Marketing | 5 | YCCA2220 Communication, Behaviour Insight and Social Marketing | 4-6 |
YCCA2180 Global Public Relations | 6 | ||
DGKA1003 Digitalisoituva kauppa | 5 | ||
YMAA1920 Aineopintojen seminaarityöskentely ja tutkielma | 10 |
Muut markkinoinnin opinnot
Opintojakso opetussuunnitelmassa 2020-24 | Laajuus | Vastaava opintojakso 1.8.2024 alkaen | Laajuus |
---|---|---|---|
JSBY7110 Digimarkkinointia käytännössä | 2 | JSBY7110 Digimarkkinointia käytännössä | 2 |
YTTP1120 Markkinoinnin perusteet | 5 | YTTP1120 Markkinoinnin perusteet | 5 |
DGKA1003 Digitalisoituva kauppa | 5 | - | - |
YMAA1920 Aineopintojen seminaarityöskentely ja tutkielma | 10 | siirtyy valinnaisiin |