Markkinoinnin ammattilainen, kerro meille analysointi- ja optimointitottumuksesi

Osallistu kyselyyn ja auta meitä ymmärtämään miten digimarkkinointia analysoidaan ja optimoidaan yrityksissä. Kyselyyn vastaamiseen menee noin 3 minuuttia.
Julkaistu
7.5.2024

Markkinoinnin ammattilainen, kerro meille analysointi- ja optimointitottumuksesi

Osallistutko yrityksen digimarkkinoinnin analysointiin, optimointiin, tai tuotantoon? Olet siis etsimämme henkilö! 

Etsimme vastaajia laajalti markkoinoinnin kentältä, joten olemme kiinnostuneita kokemuksestasi onpa tittelisi sitten markkinointipäällikkö, kasvumarkkinoija, digimarkkinoinnin konsultti, tai graafinen suunnittelija. Kyselyn tavoitteena on ymmärtää miten alan ammattilaiset lähestyvät digimarkkinoinnin onnistumista, sen optimointia, sekä millaisia työkaluja he tähän käyttävät. 

Kysely on osa Business Finland -rahoitteista kehitysprojektia nimeltä AUDISSION, jossa tutkimusryhmämme tavoitteena on kehittää videoanalyysiteknologiaan perustuvaa mainonnan onnistumista ennakoivaa työkalua.

Kyselyyn vastaamiseen menee noin 3 minuuttia. Voit siirtyä kyselylomakkeeseen tästä linkistä: Siirry tutkimukseen

P.s. Tutkimukseen osallistuminen on täysin anonyymia, emmekä kerää lomakkeella mitään henkilöön liitettäviä tietoja. Kyselyyn vastaaminen on vapaaehtoista. JYU on sitoutunut Tutkimuseettisen neuvottelukunnan (TENK) periaatteisiin ja menettelytapoihin.