
Tietoa digipalveluiden palvelutasosta
Asiakastyytyväisyyteen liittyvät tilastot
Digipalvelut seuraa asiakastyytyväisyyttä säännölllisesti ja tyytyväisyyttä mitataan palvelupyyntöjen ja häiriöilmoituksen sulkemisen yhteydessä lähetettävällä asiakastyytyväisyyskyselyllä. Seuraavien raporttien kautta pääset tutustumaan digipalveluiden asiakastyytyväisyysnäkymään:
Asiakastyytyväisyys digipalveluiden ratkaistuissa tiketeissä järjestelmän käyttöönotosta alkaen
Asiakastyytyväisyys digipalveluiden ratkaistuissa tiketeissä viimeiset 12 kuukautta
Kyselyn vastausprosentti on noin 10% ratkaistuista tiketeistä.
Asiakastyytyväisyyskyselyn yhteydessä asiakkailla on mahdollista jättää myös kirjallista palautetta palvelutapahtumaan liittyen. Kirjallista asiakapalautetta käydään läpi säännöllisesti ja käytetään asiakaspalvelun kehittämiseen.