Joel Mero

Joel Mero

Apulaisprofessori (Associate Professor)
Yksikkö
Kauppakorkeakoulu
Sähköposti
joel.j.mero@jyu.fi
Matkapuhelin
+358504117968
Tieteenalat
512 Liiketaloustiede

Esittely

Joel (Järvinen) Mero väitteli tohtoriksi vuonna 2016 Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulusta. Mero johtaa digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän (Digital Marketing and Communication) tutkimusryhmää sekä toimii kansainvälisen maisteriohjelman johtajana (Digital Marketing and Corporate Communication). Mero on suunnitellut ja toteuttanut yli 20 digitaaliseen markkinointiin liittyvää kurssia yli 10 eri korkeakoulussa, kaikilla koutusasteilla (kandi-, maisteri-, EMBA-, ja tohtorikoulutus). Hän on myös ohjannut useita väitöskirjoja ja lukuisia gradututkielmia.

Tutkimuskuvaus

Meron tutkimus keskittyy erityisesti digitaalisen markkinoinnin johtamiseen yritysten välisessä kaupankäynnissä (digitaalisen datan ja teknologioiden hyödyntäminen B2B markkinoilla). Hän on saanut parhaan tutkimusartikkelin palkinnon kahdesti maailman arvostetuimmassa B2B-markkinoinnin akateemisessa julkaisusarjassa (Industrial Marketing Management; 2017 & 2019)

Liitetiedostot

Julkaisut