• Tynjälä, P., Virtanen, A., Gerlander, M., Kallio, E. K., & Taalas, P. (2025). Towards a multiperspective approach to following students’ professional development in higher education. Higher Education Research and Development, Early online. https://doi.org/10.1080/07294360.2025.2476512
• Tynjälä, P., Kallio, E. K., Virtanen, A., Gerlander, M., & Taalas, P. (2025). Pedagogical practices promoting the development of wisdom in university students. Studies in Higher Education, Early online. https://doi.org/10.1080/03075079.2025.2476160
• Virtanen, A., Tynjälä, P., Gerlander, M. & Taalas, P. & Kallio, E. 2022. Pedagogiset käytännöt työelämätaitojen oppimista tukemassa – Itsearviointiin perustuvan mittarin kehittäminen. Pedaforum 2022. https://julkaisut.haaga-helia.fi/pedaforum-2022-korkeakoulupedagogiikan-paivat/
• Gerlander, M. & Torvelainen, P., Taalas, P., Tynjälä, P., Virtanen, A. & Kallio, E. 2022. Yliopisto-opiskelijoiden monikielinen vuorovaikutusosaaminen ja sen kehittyminen: seurantakysely itsearvioinnin välineenä. Vuorovaikutuksen tutkimuksen päivät 30.9. - 1.10.2022, Tampere. https://events.tuni.fi/uploads/2022/09/c5671aa5-konferenssivihko.pdf
• Virtanen, A., Tynjälä, P., Gerlander, M. & Taalas, P. & Kallio, E. 2022. Pedagogiset käytännöt työelämätaitojen oppimista tukemassa – Itsearviointiin perustuvan mittarin kehittäminen. Pedaforum 2022. https://julkaisut.haaga-helia.fi/pedaforum-2022-korkeakoulupedagogiikan…
• Gerlander, M. & Torvelainen, P., Taalas, P., Tynjälä, P., Virtanen, A. & Kallio, E. 2022. Yliopisto-opiskelijoiden monikielinen vuorovaikutusosaaminen ja sen kehittyminen: seurantakysely itsearvioinnin välineenä. Vuorovaikutuksen tutkimuksen päivät 30.9. - 1.10.2022, Tampere. https://events.tuni.fi/uploads/2022/09/c5671aa5-konferenssivihko.pdf