Ilmainen asiakashallinnan työpaja Uuraisilla
Maailma digitalisoituu kovaa vauhtia. Digitalisaatio on siirtänyt vallan yrityksiltä asiakkaille. Asiakkaat voivat suositella yritystä sosiaalisessa mediassa tai jakaa tarinoita huonoista kokemuksista. Kun valta siirtyy asiakkaalle, on asiakkaan kokemus yritykselle tärkeä. Asiakashallinta ei olekaan enää nykypäivänä pelkästään asiakastiedon keräämistä vaan se on asiakaskokemukseen keskittymistä ja asiakkaan ymmärtämistä. Lisäksi tärkeä osa asiakashallintaa on oikein valittu ja yritykselle sopiva asiakashallintajärjestelmä, joka auttaa tiedon hallinnassa ja hyödyntämisessä.
Uuraisten uudessa seurakuntasalissa järjestetään 21.9. klo 15-19 ilmainen Sähköinen asiakashallinta ja asiakastiedon hyödyntäminen -työpaja. Työpajassa Sinisen meteoriitin asiantuntija Heikki Kangas kertoo kuinka varmistetaan hyvä asiakaskokemus, mitä tulee ottaa huomioon yrityksen henkilöstön työssä tämän mahdollistamiseksi ja miten valitaan yritykselle sopiva asiakashallintajärjestelmä. Työpajassa osallistujilla on myös mahdollisuus verkostoitua alueen muiden toimijoiden kanssa ja keskustella aiheesta. Työpajan järjestävät Digipolku-hanke ja Uuraisten kunta. Lisätietoja ja ilmoittautuminen työpajaan tapahtuu Digipolun verkkosivujen kautta: www.jyu.fi/digipolku/tapahtumat
"Hyvä asiakaskokemus taataan sillä, että asiakaslähtöisyys on osa yrityksen omaa toimintakulttuuria", sanoo Digipolku-hankkeen projektipäällikkö.
"Myös Digipolku-hankkeessa pyritään toimimaan asiakaslähtöisesti. Meidän asiakkaitamme ovat kaikki Keski-Suomen yritykset, jotka haluavat tukea digitalisoitumiseen. Meillä asiakaslähtöisyys on sitä, että työpajat järjestetään yritysten toivomista aiheista, asiantuntijamme on tarkoin valittu ja työpajoja muokataan koko ajan osallistujien palautteiden perusteilla, jotta saamme mahdollisimman hyvin yritysten toimintaa tukevia työpajoja", Tuovinen jatkaa.
Jyväskylän yliopiston informaatioteknologian tiedekunnan koordinoima Digipolku-hanke toteuttaa ilmaisia työpajoja eri puolilla Keski-Suomea. Yritykset voivat vaikuttaa työpajojen aiheisiin vastaamalla yrityskyselyyn Digipolun verkkosivuilta löytyvän linkin kautta (www.jyu.fi/digipolku/yrityskysely). Työpajat toteutetaan käytännönläheisesti ja lähellä yrityksiä.