Uutiset

Tehokkuutta reittien ja työn suunnitteluun digitaalisilla ratkaisuilla

Digitalisoituminen tarkoittaa käytännössä sitä, että siirrytään pois papereista ja tehdään toiminnasta tehokkaampaa. Digitaalinen markkinointi mahdollistaa asiakkaiden tavoittamisen nopeasti ja mitattavasti, verkkokauppa mahdollistaa myymisen ajasta ja paikasta riippumatta, ja optimointi mahdollistaa mm. yrityksen kannalta parhaan reitin löytämisen.

Brändää itsesi

Henkilöbrändäys on yksinkertaisuudessaan sitä, että kun tiedät kuka olet ja mitä osaat, niin kerro se rehellisesti myös muille.

Digipolun vuoden 2016 tulokset

Maaseudun yritystoiminnan digitaalinen kasvupolku eli Digipolku-hanke tukee Keski-Suomen yritysten digitalisoitumista järjestämällä ilmaisia työpajoja eri puolilla Keski-Suomea. Hanke aloitti toimintansa 1.2.2016 ja järjesti vuonna 2016 yhteensä 12 työpajaa 12 eri paikkakunnalla.

Ilmainen asiakashallinnan työpaja Uuraisilla

Uuraisten uudessa seurakuntasalissa järjestetään 21.9. klo 15-19 ilmainen Sähköinen asiakashallinta ja asiakastiedon hyödyntäminen -työpaja. Työpajassa Sinisen meteoriitin asiantuntija Heikki Kangas kertoo kuinka varmistetaan hyvä asiakaskokemus, mitä tulee ottaa huomioon yrityksen henkilöstön työssä tämän mahdollistamiseksi ja miten valitaan yritykselle sopiva asiakashallintajärjestelmä.

Kyber kaikkialla - mitä Sinun tulee tietää?

Jyväskylän yliopiston informaatioteknologian tiedekunta ja Keski-Suomen kadettipiiri järjestävät syksyn 2016 aikana kaikille avoimen luentosarjan, jossa tarkastellaan monipuolisesti kybermaailman vaikutusta suomalaiseen toimintaympäristöön ja turvallisuuteen.

Digipolku-hanke etsii yrityksiä ilmaisiin työpajoihin

Sosiaalisen median seuraaminen on jo monelle ihmiselle jokapäiväistä ja verkkopalveluiden käyttö yleistä. Selaamme Facebookia aamukahvia juodessa, twiittaamme kahvitauolla tai tilaamme uudet kengät kotisohvalta verkkokaupasta. Sosiaalisen median kanavia käyttävät erityisesti nuoret: Tilastokeskuksen raportin mukaan 87 % nuorista käyttää sosiaalista mediaa. Verkkokauppojen käyttö on yleistä kaikissa ikäryhmissä: Tilastokeskuksen mukaan 16-89 –vuotiaista 44 % oli ostanut jotain verkosta kolmen kuukauden sisällä.

Vastaa yrityskyselyyn

Löytävätkö nykyiset ja uudet asiakkaat tuotteesi ja yrityksesi verkosta? Pystytkö palvelemaan asiakkaitasi tehokkaasti kellon ympäri? Kuinka muut ovat näitä asioita ratkoneet?