Sähköinen asiakashallinta -työpaja Kyyjärvellä

Asiakashallinta auttaa pitämään asiakastiedot ajan tasalla, tuntemaan asiakkaan, toimimaan tehokkaammin ja markkinoinnissa esim. lähettämään oikean viestin oikealle ihmiselle.
  • Sähköinen asiakashallinta -työpaja Kyyjärvellä
  • 2016-12-01T13:00:00+02:00
  • 2016-12-01T17:00:00+02:00
  • Asiakashallinta auttaa pitämään asiakastiedot ajan tasalla, tuntemaan asiakkaan, toimimaan tehokkaammin ja markkinoinnissa esim. lähettämään oikean viestin oikealle ihmiselle.

Kyyjärvellä järjestetään yrityksille suunnattu ilmainen sähköisen asiakashallinnan työpaja 1.12. klo 13–17 Kivirannan palvelukeskuksen monitoimisalissa. Työpajan asiantuntija tulee Sininen Meteoriitti Oy:sta. Työpajan järjestävät Digipolku-hanke ja Kyyjärven kunta yhteistyönä.

  

Asiakashallinnan lisäksi työpajassa käsitellään asiakaspalvelua ja asiakaskokemusta. Asiakaspalvelu ja asiakaskokemus voivat tuoda yritykselle merkittäviä kilpailuetuja. Palvelun pitää vastata asiakkaiden kasvaviin odotuksiin ja sosiaalisen median avulla sana huonosta palvelusta leviää nopeasti. Digitalisaatio mahdollistaa myös uudet tavat palvella asiakasta paremmin. Esimerkiksi chat-palvelut ja sosiaalisen median käyttö asiakaspalvelukanavana tarjoavat uusia kustannustehokkaita ratkaisuja yritysten asiakaspalveluun.

 

Tervetuloa mukaan!

  

Ilmoittaudu tästä linkistä!

 ______________________________________________________

Digipolku-hankkeen työpajoja järjestetään tänä ja ensi vuonna eri puolilla Keski-Suomea.

Vaikuta tulevien työpajojen aiheisiin vastaamalla kyselyyn: https://www.jyu.fi/digipolku/yrityskysely