Sähköinen asiakashallinta -työpaja Kyyjärvellä
- https://www.jyu.fi/digipolku/tapahtumat/asiakashallinta-kyyjarvi
- Sähköinen asiakashallinta -työpaja Kyyjärvellä
- 2016-12-01T13:00:00+02:00
- 2016-12-01T17:00:00+02:00
- Asiakashallinta auttaa pitämään asiakastiedot ajan tasalla, tuntemaan asiakkaan, toimimaan tehokkaammin ja markkinoinnissa esim. lähettämään oikean viestin oikealle ihmiselle.
- Milloin 01.12.2016 klo 13.00–17.00 (Europe/Helsinki / UTC200)
- Missä Kivirannan palvelukeskuksen monitoimisali, Kivirannantie 4, 43700 Kyyjärvi
-
Lisää tapahtuma kalenteriin
iCal
Kyyjärvellä järjestetään yrityksille suunnattu ilmainen sähköisen asiakashallinnan työpaja 1.12. klo 13–17 Kivirannan palvelukeskuksen monitoimisalissa. Työpajan asiantuntija tulee Sininen Meteoriitti Oy:sta. Työpajan järjestävät Digipolku-hanke ja Kyyjärven kunta yhteistyönä.
Asiakashallinnan lisäksi työpajassa käsitellään asiakaspalvelua ja asiakaskokemusta. Asiakaspalvelu ja asiakaskokemus voivat tuoda yritykselle merkittäviä kilpailuetuja. Palvelun pitää vastata asiakkaiden kasvaviin odotuksiin ja sosiaalisen median avulla sana huonosta palvelusta leviää nopeasti. Digitalisaatio mahdollistaa myös uudet tavat palvella asiakasta paremmin. Esimerkiksi chat-palvelut ja sosiaalisen median käyttö asiakaspalvelukanavana tarjoavat uusia kustannustehokkaita ratkaisuja yritysten asiakaspalveluun.
Tervetuloa mukaan!
______________________________________________________
Digipolku-hankkeen työpajoja järjestetään tänä ja ensi vuonna eri puolilla Keski-Suomea.
Vaikuta tulevien työpajojen aiheisiin vastaamalla kyselyyn: https://www.jyu.fi/digipolku/yrityskysely