Sosiaalisen median hyödyntäminen markkinoinnissa -työpaja

Osaatko käyttää somea tehokkaasti markkinoinnissa? Saatko asiakkaasi sitoutumaan somen avulla? Joko olet hyödyntänyt somea tuotekehityksessä?
  • Sosiaalisen median hyödyntäminen markkinoinnissa -työpaja
  • 2017-05-16T13:00:00+03:00
  • 2017-05-16T17:30:00+03:00
  • Osaatko käyttää somea tehokkaasti markkinoinnissa? Saatko asiakkaasi sitoutumaan somen avulla? Joko olet hyödyntänyt somea tuotekehityksessä?

Sosiaalista mediaa voidaan hyödyntää eri tavoitteisiin pääsemiseksi. Sen avulla voidaan esimerkiksi:

 - kehittää uusia tuotteita tai palveluja
 - lisätä tunnettuutta
 - sitouttaa asiakkaita
 - kasvattaa vuorovaikutusta
 - parantaa asiakaspalvelua

Ilmaisen työpajan asiantuntijana toimii innostava sosiaalisen median ja digimarkkinoinnin asiantuntija Sanna Virtanen (FlowHouse Oy). Työpajassa omista kokemuksistaan sosiaalisen median käytöstä markkinoinnissa kertoo myös Minna Jakosuo Erätaival-yrityksestä. Erätaival on kahden ihmisen eräopasyritys, joka on kerännyt Facebookissa jopa yli 1200 tykkääjää ja Minnan toinen Facebook-sivu, Kuukausi yksin erämaassa, on keräänyt yli 15 000 tykkääjää. 

 

Muutaman peruuntumisen takia vielä on mahdollista ilmoittautua mukaan! (Huom! Valitettavasti emme voi enää huomioida erityisruokavalioita nopean aikataulun takia.)

  

Ilmoittaudu tästä linkistä!

 


 

Tule kuulemaan lisää sosiaalisen median mahdollisuuksista!

 

Digipolku-hankkeen työpajoja järjestetään tänä ja ensi vuonna eri puolilla Keski-Suomea.

Vaikuta tulevien työpajojen aiheisiin vastaamalla kyselyyn: https://www.jyu.fi/digipolku/yrityskysely