Digitaalisen markkinoinnin sisällön suunnittelun työpaja Jyväskylässä

Oletko miettinyt onko digimarkkinointisi sisältö oikeasti sitä mitä pitää?

Digitaalisen markkinoinnin sisällön suunnittelun työpajassa pääset pohtimaan millaisia sisältöjen olisi hyvä olla ja kenelle sinun kannattaa markkinointiviestisi suunnitella. Työpajan työskentely tapahtuu osin yksin ja osin yhdessä muiden osallistujien kanssa. Pääset samalla verkostoitumaan muiden alueen yritysten kanssa. Tilaisuudessa esimerkiksi kansainvälisilläkin markkinoilla toimiva Pole Bicycles kertomassa yrityksen markkinointi sisällön tuottamisesta! 

Huom! Digipolun muista työpajoista poiketen, työpajassa ei ole ulkopuolista asiantuntijaa vaan työskentely perustuu yhdessä tekemiseen.

Tilaisuus on suunnattu yrityksille tai yrittäjiksi aikoville, mutta sinne on vapaa pääsy.

Ohjelma:

Klo 13                       Tilaisuuden avaus ja aktivointi aiheeseen

Klo 13.15                  Digimarkkinoinnin esimerkkejä:

                                   Elli Kinnunen: Etoelävä & Haukkuvaara

                                   Leo Kokkonen: Pole bicycle

                                   Muita esimerkkejä 

Klo 14                        Kahvit

Klo 14.30                  Suunnitellaan työpajassa osallistujien digimarkkinoinnin sisältöjä

Klo 16                       Tilaisuus päättyy

 

Paikka: Jyväskylän yliopisto (Agora, Gamma, Mattilanniemi 2), 15.6. klo 13-16

Ilmoittaudu tästä linkistä!


Tule kuulemaan lisää digitalisaation mahdollisuuksista!

Digipolku-hankkeen työpajoja järjestetään tänä ja ensi vuonna eri puolilla Keski-Suomea.

Vaikuta tulevien työpajojen aiheisiin vastaamalla kyselyyn: https://www.jyu.fi/digipolku/yrityskysely