Digitaalisen markkinoinnin sisällön suunnittelun työpaja Jyväskylässä
- https://www.jyu.fi/digipolku/tapahtumat/digitaalisen-markkinoinnin-sisallon-suunnittelun-tyopaja-jyvaskylassa
- Digitaalisen markkinoinnin sisällön suunnittelun työpaja Jyväskylässä
- 2016-06-15T13:00:00+03:00
- 2016-06-15T16:00:00+03:00
- Oletko miettinyt onko digimarkkinointisi sisältö oikeasti sitä mitä pitää?
- Milloin 15.06.2016 klo 13.00–16.00 (Europe/Helsinki / UTC300)
- Missä Agora, Mattilanniemi 2 40100 Jyväskylä
-
Lisää tapahtuma kalenteriin
iCal
Digitaalisen markkinoinnin sisällön suunnittelun työpajassa pääset pohtimaan millaisia sisältöjen olisi hyvä olla ja kenelle sinun kannattaa markkinointiviestisi suunnitella. Työpajan työskentely tapahtuu osin yksin ja osin yhdessä muiden osallistujien kanssa. Pääset samalla verkostoitumaan muiden alueen yritysten kanssa. Tilaisuudessa esimerkiksi kansainvälisilläkin markkinoilla toimiva Pole Bicycles kertomassa yrityksen markkinointi sisällön tuottamisesta!
Huom! Digipolun muista työpajoista poiketen, työpajassa ei ole ulkopuolista asiantuntijaa vaan työskentely perustuu yhdessä tekemiseen.
Tilaisuus on suunnattu yrityksille tai yrittäjiksi aikoville, mutta sinne on vapaa pääsy.
Ohjelma:
Klo 13 Tilaisuuden avaus ja aktivointi aiheeseen
Klo 13.15 Digimarkkinoinnin esimerkkejä:
Elli Kinnunen: Etoelävä & Haukkuvaara
Leo Kokkonen: Pole bicycle
Muita esimerkkejä
Klo 14 Kahvit
Klo 14.30 Suunnitellaan työpajassa osallistujien digimarkkinoinnin sisältöjä
Klo 16 Tilaisuus päättyy
Paikka: Jyväskylän yliopisto (Agora, Gamma, Mattilanniemi 2), 15.6. klo 13-16
Tule kuulemaan lisää digitalisaation mahdollisuuksista!
Digipolku-hankkeen työpajoja järjestetään tänä ja ensi vuonna eri puolilla Keski-Suomea.
Vaikuta tulevien työpajojen aiheisiin vastaamalla kyselyyn: https://www.jyu.fi/digipolku/yrityskysely