Sosiaalisen median hyödyntäminen markkinoinnissa -työpaja Joutsassa

Osaatko käyttää somea tehokkaasti markkinoinnissa? Saatko asiakkaasi sitoutumaan somen avulla? Joko olet hyödyntänyt somea tuotekehityksessä?
  • Sosiaalisen median hyödyntäminen markkinoinnissa -työpaja Joutsassa
  • 2016-09-27T00:00:00+03:00
  • 2016-09-27T23:59:59+03:00
  • Osaatko käyttää somea tehokkaasti markkinoinnissa? Saatko asiakkaasi sitoutumaan somen avulla? Joko olet hyödyntänyt somea tuotekehityksessä?

Sosiaalista mediaa voidaan hyödyntää eri tavoitteisiin pääsemiseksi. Sen avulla voidaan esimerkiksi:

 - kehittää uusia tuotteita tai palveluja
 - lisätä tunnettuutta
 - sitouttaa asiakkaita
 - kasvattaa vuorovaikutusta
 - parantaa asiakaspalvelua

 

Digipolku-hanke järjestää yhdessä Joutsan kunnan ja Sykettä-viestintähankkeen kanssa ilmaisen sosiaalisen median työpajan 27.9. klo 13–17.30 Joutsassa.

 

Huom! Ilmoittautuminen sulkeutuu 22.9. 


Ohjelma

Klo 13 - 17.30

- Tilaisuuden avaus

- Digitaalinen markkinointi sosiaalisessa mediassa (Sanna Virtanen, Flowhouse)

- Sosiaalisen median hyödyntämisen esimerkki 

- Kahvit

- Sosiaalisen median hyödyntämisen esimerkkiyritykset kertovat omista kokemuksistaan:

               Jukolan Juusto

                Erja Raittinen

- Työpaja: yhdessä ideointia ja verkostoitumista

- Digitaalinen markkinointi sosiaalisessa mediassa (Sanna Virtanen, Flowhouse)

- Mahdollisuus kysyä somen käytöstä markkinoinnissa asiantuntija Sanna Virtaselta

 

 Ilmoittaudu tästä linkistä!


Digipolku-hankkeen työpajoja järjestetään tänä ja ensi vuonna eri puolilla Keski-Suomea.

Vaikuta tulevien työpajojen aiheisiin vastaamalla kyselyyn: https://www.jyu.fi/digipolku/yrityskysely