Palveluiden kehittäminen

Hyvin toimivat palvelut syntyvät kun ymmärrämme asiakkaamme tarpeet ja käytöksen.

Mitä? Ilmainen työpaja, jossa tutustutaan palvelumuotoiluun ja mietitään yhdessä miten sinun palvelujasi voisi kehittää. Olisiko uudelle tuotteelle/palvelulle kysyntää? Voisitko toteuttaa palvelusi paremmin asiakkaalle sopivaksi? Otamme huomioon digitaalisuuden palveluiden toteuttamisessa, mutta sinun ei tarvitse olla digiorientoitunut. 

Kenelle? Yrittäjälle, yrityksessä työskentelevälle, yrittäjyydestä haaveilevalle

Hyvin toimivat palvelut syntyvät kun ymmärrämme asiakkaamme tarpeet ja käytöksen. Työpajassa asiantuntijamme kertovat kuinka palveluja voidaan käytännössä kehittää tai suunnitella asiakasymmärryksen pohjalta. Lisäksi ideoimme jokaiselle uusia palveluita tai uusia tapoja toteuttaa palveluita huomioiden digitaaliset mahdollisuudet ja teknologiat.

Työpaja toteutetaan yhteistyössä Suomen Muotoilusäätiön Kesmo-hankkeen kanssa. Työpajan asiantuntijoina toimivat Annemari Auvinen (Jyväskylän yliopisto) ja Katariina Pakarinen (Suomen Muotoilusäätiö).

Tervetuloa mukaan! Ilmoittautuminen tapahtuu alla olevan linkin kautta.

 

Ohjelma

 

Klo 13      

Tilaisuuden aloitus

Katariina Pakarinen (Suomen Muotoilusäätiö):                                            Asiakasymmärryksen ABC

Kahvit

Annemari Auvinen (Jyväskylän yliopisto): Digitaalisuus                              palvelumuotoilussa

Työpaja

Työpajan purku

Klo 17  Tilaisuus päättyy

 

 

Ilmoittaudu tästä linkistä!