Brändäys sosiaalisessa mediassa –työpaja

Brändissä yhdistyy yrityksen oma viesti ja asiakkaiden maine. Hyvä brändi voi auttaa sinua esimerkiksi laskuttamaan kilpailijaa enemmän menettämättä asiakkaita: asiakkaasi tietävät, että sinun palvelusi ovat hintansa veroisia, arvosi ja tarinasi puhuttelevat heitä, ja siksi he ovat valmiita maksamaan enemmän.
  • Brändäys sosiaalisessa mediassa –työpaja
  • 2018-11-06T13:00:00+02:00
  • 2018-11-06T17:30:00+02:00
  • Brändissä yhdistyy yrityksen oma viesti ja asiakkaiden maine. Hyvä brändi voi auttaa sinua esimerkiksi laskuttamaan kilpailijaa enemmän menettämättä asiakkaita: asiakkaasi tietävät, että sinun palvelusi ovat hintansa veroisia, arvosi ja tarinasi puhuttelevat heitä, ja siksi he ovat valmiita maksamaan enemmän.

Tässä maksuttomassa työpajassa perehdymme siihen, kuinka sosiaalista mediaa voidaan hyödyntää henkilön ja yrityksen brändin luomiseen.

 

Työpaja koostuu asiantuntijaluennosta (noin 2 h) ja työpajaosuudesta, jossa osallistujat soveltavat käsiteltyjä asioita yrityksensä/yhteisönsä tarpeisiin (noin 2h). Pidämme välissä kahvitauon (hanke tarjoaa kahvit).

 

Työpajan asiantuntijana toimii Sanna Virtanen (Flumenia Oy). Asiantuntija kertoo mm. mitä brändi tarkoittaa yrityksen ja henkilön näkökulmasta, voiko henkilöbrändin avulla edistää liiketoimintaa, ja mikä on sosiaalisen median eri kanavien rooli brändin rakentamisessa.

 

Tervetuloa mukaan!

 

Ilmoittaudu tästä linkistä!